• Acasa
  • Despre
  • Publicitate
  • Blog
  • Sitemap
  • Contact
No Result
View All Result
Weburban.ro
  • Acasa
  • Actualitate
  • Economie
  • Lifestyle
  • Sănătate
  • Frumusețe
  • Fashion
  • Casă și grădină
  • Familie
  • Horoscop
  • Acasa
  • Actualitate
  • Economie
  • Lifestyle
  • Sănătate
  • Frumusețe
  • Fashion
  • Casă și grădină
  • Familie
  • Horoscop
Weburban.ro
No Result
View All Result
Home Actualitate
Cum se pregătesc piloții SUA pentru misiuni de 40 de ore cu B-2, bombardierul de 2.000.000.000$

Cum se pregătesc piloții SUA pentru misiuni de 40 de ore cu B-2, bombardierul de 2.000.000.000$

Raluca de Raluca
in Actualitate

Înainte de a se urca în cabina bombardierului stealth B-2 Spirit al Forțelor Aeriene Americane pentru misiuni care se pot întinde peste 40 de ore, piloții trec prin săptămâni de pregătire care se concentrează nu doar pe planurile de zbor, ci și pe ce să mănânce.

B-2, o aripă zburătoare de 2 miliarde de dolari construită de Northrop Grumman (NOC.N), a jucat un rol cheie în efectuarea atacurilor asupra siturilor nucleare iraniene sâmbătă. Necesită o rezistență extraordinară din partea echipajului său de două persoane. Aceasta începe cu înțelegerea modului în care nutriția afectează vigilența și digestia în timpul zborurilor intercontinentale care pot dura aproape două zile întregi.

„Trecem prin studii despre somn, de fapt, trecem prin educație nutrițională pentru a ne putea învăța pe fiecare dintre noi: în primul rând, ce ne trezește și apoi ce ne ajută să adormim”, a declarat generalul în retragere Steve Basham, care a pilotat B-2 timp de nouă ani și s-a retras în 2024 din funcția de comandant adjunct al Comandamentului European al SUA.

Cum se pregătesc piloții SUA pentru misiuni de 40 de ore cu B-2, bombardierul de 2.000.000.000$
Piloții sunt antrenați să fie conștienți de alimente și de modul în care acestea încetinesc sau accelerează digestia – un aspect esențial într-o aeronavă cu o singură toaletă chimică. Masa preferată a lui Basham: sandvișuri cu curcan pe pâine integrală, fără brânză. „Cât de fade posibil”, a spus el, conform Reuters.

Cu o anvergură a aripilor de 52,4 m și un profil discret, B-2 poate zbura 6.000 de mile marine fără realimentare, dar majoritatea misiunilor necesită realimentări multiple în aer. Acest proces devine din ce în ce mai dificil pe măsură ce apare oboseala.

Provocările

Realimentarea se face orbește – piloții nu pot vedea brațul care se extinde dintr-o cisterna aerian și se atașează la B-2, la 5 metri în spatele capului piloților. Aceștia se bazează pe indicii vizuale de la luminile rezervorului și pe punctele de referință memorate. Noaptea, în special în zborurile fără lună, sarcina devine ceea ce Basham a numit „inerent periculoasă”.

„Adrenalina te menținea în mișcare înainte de a intra în țară”, a spus el. „Încerci să te odihnești puțin și tot ai reușit să realimentezi.”

Cabina lui B-2 include o mică zonă în spatele scaunelor, unde piloții se pot întinde pe un pat de campanie. Semințele de floarea-soarelui îi ajută pe unii să rămână vigilenți între mese.

În ciuda designului său de ultimă generație – caracteristicile care îl fac discret reduc semnalele infraroșii, radar și acustice – succesul lui B-2 depinde de performanța umană. Echipajul de două persoane al aeronavei înlocuiește echipele mai mari necesare pentru bombardierele mai vechi, precum B-1B și B-52, plasând mai multă responsabilitate pe fiecare membru al echipajului de zbor.

B-2

Sistemul fly-by-wire al lui B-2, care se bazează în întregime pe computer, a evoluat de la debutul său din 1989. Actualizările au îmbunătățit răspunsul, dar provocarea zborului în formație strânsă la altitudine mare rămâne.

65.000$ ora de zbor

În timpul Operațiunii Forțele Aliate din 1999, avioanele B-2 au efectuat curse dus-întors de 31 de ore din Missouri în Kosovo, lovind 33% din ținte în primele opt săptămâni, potrivit Forțelor Aeriene. În Irak, avioanele au lansat aproape un milion de kilograme de muniții în 49 de misiuni.

Forțele Aeriene intenționează să înlocuiască flotele de avioane B-2 și B-1 cu cel puțin 100 de avioane B-21 Raider în următoarele decenii. B-2 costă aproximativ 65.000 de dolari pe oră de operare, comparativ cu 60.000 de dolari pentru B-1, arată datele Pentagonului.

„Piloții noștri fac să pară ușor, dar este departe de a fi ușor”, a spus Basham. Misiunile complicate ale B-2 nu pot fi îndeplinite „fără o gamă masivă de planificatori la sol în întreaga lume și de tehnicieni care se asigură că aveți întotdeauna o aeronavă bună”.

Sursă expresspress.ro

ShareTweetPin
Raluca

Raluca

Sunt Raluca – un mix de curiozitate și pasiune pentru lifestyle urban! Îmi place să îmbin stilul personal cu tendințele actuale și să descopăr lucruri care fac viața mai frumoasă, fie că vorbim despre design, mâncare, călătorii sau wellness. Pe weburban.ro, îmi pun sufletul în articole care să te inspire și să te provoace să încerci ceva nou. Sunt mereu în căutarea poveștilor care contează, așa că dacă și tu ești pasionat de un stil de viață modern, vibrant și autentic, ești în locul potrivit!

Articole asemănătoare

<div>The Economist> Rusiei îi trebuie 89 de ani pentru a cuceri întreaga Ucraină. A pierdut 1.300.000 de militari</div>

The Economist> Rusiei îi trebuie 89 de ani pentru a cuceri întreaga Ucraină. A pierdut 1.300.000 de militari

Pentru a urmări războiul din Ucraina, The Economist folosește date din satelit de la un program NASA conceput inițial pentru...

Trump dă undă verde Ucrainei: rachetele GMLRS și munițiile revin pe front

Trump dă undă verde Ucrainei: rachetele GMLRS și munițiile revin pe front

Administrația Trump a decis reluarea livrărilor de muniții către Ucraina, potrivit unor oficiali americani. Printre echipamentele ce vor fi trimise...

Secretarul general al NATO anticipează izbucnirea unui conflict mondial

Secretarul general al NATO anticipează izbucnirea unui conflict mondial

Într-o vizită oficială la Berlin, secretarul general al NATO, Mark Rutte, a făcut un apel ferm către statele membre ale...

Categorii

  • Actualitate
  • Adult
  • Articole promovate
  • Casă și grădină
  • Economie
  • Familie
  • Fashion
  • Frumusețe
  • Gambling
  • Horoscop și Astrologie
  • Lifestyle
  • Sănătate

De oe blog

Chery Auto a intrat oficial în România cu SUV-urile Tiggo7 și Tiggo8 prin AutoItalia

Chery Auto a intrat oficial în România cu SUV-urile Tiggo7 și Tiggo8 prin AutoItalia

INS: Rata anuală a inflaţiei în luna iunie a crescut la 5,7%, comparativ cu luna iunie 2024

INS: Rata anuală a inflaţiei în luna iunie a crescut la 5,7%, comparativ cu luna iunie 2024

Visual Fan instalează un sistem de stocare a energiei de 65 MWh pentru Renovatio, în Harghita

Visual Fan instalează un sistem de stocare a energiei de 65 MWh pentru Renovatio, în Harghita

Kia EV5: SUV electric cu autonomie mare și tehnologie OTA, adaptat Europei

Kia EV5: SUV electric cu autonomie mare și tehnologie OTA, adaptat Europei

<div>The Economist> Rusiei îi trebuie 89 de ani pentru a cuceri întreaga Ucraină. A pierdut 1.300.000 de militari</div>

The Economist> Rusiei îi trebuie 89 de ani pentru a cuceri întreaga Ucraină. A pierdut 1.300.000 de militari

Weburban.ro

Weburban.ro este sursa ta de inspirație pentru un stil de viață modern și echilibrat. Cu articole variate despre parenting, frumusețe, sănătate, modă, călătorii și idei practice pentru casă, blogul nostru îți oferă informații relevante și utile pentru a-ți face viața mai frumoasă și mai simplă.

Despre

  • Acasa
  • Despre
  • Publicitate
  • Blog

Utile

  • Politica de confidentialitate
  • Politica de Cookie
  • Termeni si conditii
  • Contact

Contact

Ne poți scrie oricând pentru informații, asistență sau parteneriate. Așteptăm mesajul tău!

  • Acasa
  • Despre
  • Publicitate
  • Blog
  • Sitemap
  • Contact

© Copyright Weburban.ro, toate drepturile rezervate.

  • Acasa
  • Actualitate
  • Economie
  • Lifestyle
  • Sănătate
  • Frumusețe
  • Fashion
  • Casă și grădină
  • Familie
  • Horoscop