Home Sanatate Cele mai benefice duo-uri de alimente

Cele mai benefice duo-uri de alimente

Cele mai benefice duo-uri de alimente

Anumite alimente, atunci cand sunt consumate impreuna, ofera o multime de beneficii. Unele alimente functioneaza deci mai bine impreuna pentru copul nostri atunci cand sunt asociate asa cum trebuie.

Unii nutrienti, precum vitaminele si mineralele ofera o putere maxima doar atunci cand sunt asociati cu alte alimente deci. Si pe langa faptul ca au un gust fantastic, aceste mici amestecuri sunt foarte apreciate de catre organismul nostru.

Curcuma si piper. Asociind aceste doua alimente, vei reusi sa te bucuri de o multime de antioxidanti benefici si anti-inflamatorii care permit corpului sa fie mai puternic.

Iaurtul si banana. Atunci cand sunt asociate, iaurtul si banana iti permit sa iti faci plinul de energie si ne permit sa ne intarim muschii.

Legumele si cerealele integrale. Cerealele integrale, asociate cu legumele aduc corpului nostru doza necesara pentru buna sa functionare.

Ceaiul verde si lamaia. Asociind ceaiul verde cu lamaia, vei reusi foarte usor si eficient sa scazi nivelul de colesterol.

Branza si salata. Branza si salata actioneaza ca si un burete care atrage toate grasimile si zaharul de la noi din organism.

Lintea si legumele colorate. Pregatind lintea alaturi de alte legume colorate precum ardeiul, reusim sa oferim corpului nostru o doza importanta de fier de care are nevoie.

Carnea la gratar si ierburile aromatice. O carne la gratar poate sa fie nociva pentru organism atunci cand este preparata prea mult sau prea tare. Dar daca o vrei pregati cu ierburi aromatice vei reusi sa reduci acest efect.

Morcovi si hummus. Iata o idee de gustare perfecta. Iti permit sa te bucuri de o senzatie de satietate prelungita si sa iti faci plinul de energie in acelasi timp.

Oua si broccoli. Broccoli este o leguma ce permite corpului sa absoarba mai usor vitamina D care este prezenta in oua.

Legumele verzi si uleiul de masline. Asociind legumele verzi cu uleiul de masline vei favoriza absorbtia de vitamina K, prezenta in legume.

Legumele crude si ouale. Consumand oua, care sunt foarte bogate in proteine,vei reusi sa permiti corpului sa beneficieze de toate vitaminele si mineralele prezente in legumele crude.

Morcovii si vinegreta. Atunci cand morcovul este asociat cu un corp gras precum uleiul de masline, de nuci sau orice alta vinegreta, transmite corpului betacarotenul care ne ajuta sa avem cea mai frumoasa piele.

Somonul si nautul. Nautul contine o doza importanta de vitamina B care din pacate nu este absorbita asa cum trebuie de corpul nostru. Somonul este insa cel care va facilita aceasta absorbtie.

Distribuie
Arată mai multe articole
Arată mai multe articole ale autorului Raluca
Mai multe articole din Sanatate

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *