Home Sanatate Cele mai bune alimente pentru creier si memorie

Cele mai bune alimente pentru creier si memorie

Cele mai bune alimente pentru creier si memorie

Timpul examenului este destul de stresant si necesita multa planificare si gestionare a timpului. Pentru a inscrie bine la un subiect, impreuna cu un plan de studiu adecvat, este la fel de vital sa fii atent la obiceiurile tale de viata. De la dieta ta la programul zilnic, totul iti poate afecta scorul. In plus, majoritatea oamenilor tind sa manance din cauza stresului aproape de examen, care poate fi nesanatos si le poate bloca creierul.

Potrivit nutritionistului celebru Pooja Makhija, consumul anumitor tipuri de alimente poate creste vigilenta, creste retinerea memoriei si poate creste nivelul de energie. Aceste alimente ar trebui sa faca parte din dieta dvs. atunci cand va pregatiti pentru orice examinare. Ea a impartasit cinci sfaturi pe care toata lumea trebuie sa le urmeze pentru a inscrie bine la un examen.

Mananca legume cu frunze verzi

Inca din copilarie ni s-a spus sa mancam legume verzi cu frunze intunecate, care sunt bune pentru ochi si creier, ceea ce este absolut adevarat. Prin urmare, trebuie sa incercati sa includeti mai multe legume verzi in dieta dvs. atunci cand va pregatiti pentru orice fel de examinare. Legumele verzi contin o cantitate mare de fier, care poate ajuta la cresterea nivelului de hemoglobina si, in cele din urma, la cresterea vigilentei.

Mananca mai multe proteine

Proteinele sunt unul dintre cei mai importanti macronutrienti necesari de catre organism intr-o cantitate mare pentru a fi transportati la mai multe functii interne. Este elementele de baza ale celulelor si va poate ajuta chiar sa va sporiti memoria. Creste atentia si imbunatateste nivelul de energie. Fiecare persoana trebuie sa manance 0,8 grame de proteine pe kilogram din greutatea corporala.

Evitati alimentele bogate in zahar

Trebuie evitate toate tipurile de alimente care contin o cantitate mare de zahar chiar inainte de examinare. Alimentele care contin o cantitate mare de zahar, cum ar fi prajiturile, ciocolatele, va pot oferi cu siguranta energie instantanee, dar dupa un timp, aceasta va duce la o scadere brusca a nivelului de energie. Acest lucru va duce la oboseala si uitare.

Dormi 7-8 ore

A dormi 7-8 ore nu va intinereste si nu va revigoreaza, dar este important si pentru memorarea lucrurilor pentru o lunga perioada de timp. Somnul adecvat ajuta la convertirea memoriei pe termen scurt in termen lung. Acest lucru va poate ajuta sa va amintiti toate lucrurile pe care le-ati invatat inainte de examinare. Reducerea timpului de somn va poate face sa va simtiti letargici si iritati.

Bea apa

O cantitate suficienta de aport de apa este cruciala pentru toti, mai ales atunci cand examinarea este la colt. Fiecare persoana trebuie sa bea 2 litri de apa in fiecare zi pentru o sanatate optima. Mentinerea aportului de apa poate preveni durerile de cap, crampele si chiar va poate impiedica sa rontaiti sanatos.

Distribuie
Arată mai multe articole
Arată mai multe articole ale autorului Raluca
Mai multe articole din Sanatate
Comments are closed.