Facebook-ul este o platforma in care milioane de romani isi pierd timpul urmarindu-se reciproc. Acolo unde sunt milioane de oameni exista si oportunitati de promovare, motiv pentru care multi antreprenori se gandesc ca reclama pe Facebook le poate aduce un numar foarte mare de clienti. Nu este chiar asa, insa. Facebook-ul poate sa fie cat se poate de productiv, insa pentru a avea succes cu el trebuie sa respecti o serie de sfaturi.
Iata catava dintre ele!
- Indeamna la actiune! Nu promova un simplu text, care ofera o informatie, ci incearca sa promovezi un text care necesita actiune. ” Iti plac pantofii acestia? Vezi cat costa”;
- Foloseste-te de imagini! Facebook-ul este o platforma care pune mare pret pe impactul vizual. Foloseste-te de imagini pentru a atrage atentia! Desi reclamele text pot fi si ele destul de eficiente, nu vor da niciodata aceleasi rezultate precum o fac imaginile.
- Foloseste un limbaj prietenos! Este politicos sa folosesti un limbaj formal cu persoanele pe care nu le cunosti, insa nu este eficient. Foloseste un limbaj cat mai prietenos, ca si cand ai vorbi cu niste prieteni. Tonul informatiei pe care o oferi pe Facebook trebuie sa fie ca de la prieten la prieten. Eventual, poti folosi emoticoane, acolo unde se potrivesc;
- Asigura-te ca mesajul tau este vizibil in intregime. Incearca sa transmiti mesaje cat mai scurte si obiective! Cel mai adesea, atentia este captata prin titlu, asadar, pune accent maxim pe titlu.
- Targeteaza foarte bine persoanele carora le afisezi reclama. Facebook-ul iti ofera mai multe instrumente cu ajutorul carora poti sa targhetezi persoanele carora le afisezi reclamele. cu cat stii mai multe date despre potentialii tai clienti, cu atat ai sansa sa ii gasesti mai repede pe Facebook si sa platesti mai putin pentru reclama pe care ti-o faci;
- Incearca sa obtii maximul de la o reclama. Pe langa vanzari sau lead-uri, incearca sa obtii si datele de contact ale persoanelor care prezinta interes pentru ceea ce promovezi. Spre exemplu, ofera o informatie importanta contra unei adrese de email;
- Nu promova produse pe Facebook. Oamenii nu stau pe Facebook pentru a cumpara, ci pentru a citi informatii. Nu promova, asdar, direct produse, deoarece sunt mari sanse sa se treaca peste ele. Poti sa oferi informatii foarte interesante despre acele produse, in schimb.
Daca respecti mici sfaturi, promovarea pe Facebook se poate dovedi o adevarata mina de aur pentru orice business, asadar, inainte de a face o reclama pe aceasta platforma, informeaza-te!